ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι παραγγελίες θα γίνονται μέσω της φόρμας που εμπεριέχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με αναγραφή των απαραίτητων στοιχείων τιμολόγησης και τρόπου μεταφοράς . Η παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων θα γίνεται εντός πέντε εργάσιμων ημερών για τα προϊόντα και τις ποσότητες που εμφανίζονται ως διαθέσιμα.

Ειδικότερα για τους πελάτες υποχρεωτικά πεδία είναι τα παρακάτω:
-Όνομα
-Επώνυμο
-Email
-Τηλέφωνο
-Διεύθυνση αποστολής προϊόντος

Η κάθε παραγγελία καταχωρείται στο ηλεκτρονικό κατάστημά με έναν «μοναδικό» αριθμό παραγγελίας. Ο αριθμός αυτός γνωστοποιείται στον χρήστη  με αντίστοιχο ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση e-mail που έχει αυτός καταχωρίσει. Το ηλεκτρονικό κατάστημα προτείνει στους χρήστες να σημειώνουν το μοναδικό αυτό αριθμό της Παραγγελίας τους για δική τους διευκόλυνση.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η καταβολή του αντιτίμου των παραγγελθέντων προϊόντων θα γίνεται με αντικαταβολή.

Σημειώνεται ότι βάσει του νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ Α 173/2013) «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ−ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)»

ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Στις τιμές που αναγράφονται στους καταλόγους σχετικά με τα προϊόντα συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ (23%). Η aura-sοma επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αναπροσαρμόζει τις τιμές.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Η  aura- sοma θα αποστέλλει στον πελάτη τα παραγγελθέντα από αυτόν προϊόντα, συνοδευόμενα από τα αντίστοιχα φορολογικά παραστατικά, μέσω του Ελληνικού Ταχυδρομείου ή μέσω των ταχυδρομικών εταιριών ΑCS ή Γενικής Ταχυδρομικής, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η επιλογή της εταιρίας αποστολής έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε πελάτη – χρήστη. Όλες οι συναλλαγές υπόκεινται στις σχετικές ρυθμίσεις, κανονισμούς αλλά και περιορισμούς του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των Ελληνικών Ταχυδρομείων (www.elta-courier.gr), της ΑCS (www.acscourier.gr) και της Γενικής Ταχυδρομικής (www.taxydromiki.gr) αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι, τα έξοδα αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη – χρήστη.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Όλες οι παραγγελίες είναι οριστικές και δεν προβλέπεται καμία επιστροφή, αποζημίωση ή ανταλλαγή για τα περιεχόμενα προϊόντα. Η aura-soma από την πλευρά της μπορεί να εγγυηθεί για την κατάσταση κάθε προϊόντος μέσα στο δέμα πριν την αποστολή. Σε περίπτωση κατεστραμμένων προϊόντων κατά την παράδοση, θα πρέπει ο πελάτης να επικοινωνεί με το τοπικό του Ταχυδρομείο ή την ταχυδρομική εταιρία που έχει επιλέξει για την αποστολή των προϊόντων, προκειμένου να συμπληρώσει είτε έντυπο αποζημίωσης είτε έγγραφη διαμαρτυρία, σύμφωνα με αυτά που ισχύουν κάθε φορά, στον ανηρτημένο στον ιστοχώρο των εν λόγω εταιριών, χάρτη υποχρεώσεων παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πελάτες. Ωστόσο, στην προσπάθειά της η aura-soma να είναι κοντά στις ανάγκες κάθε πελάτη συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να επανεξεταστούν. Σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία μπορεί να γίνεται προς την εταιρία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η aura- sοma δεν ευθύνεται έναντι των πελατών για οιοδήποτε ελάττωμα προέκυψε μετά τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος.

Η aura- sοma δεν ευθύνεται επίσης για τη μη έγκαιρη εκτέλεση της παραγγελίας σε περιπτώσεις συνδρομής γεγονότων που οφείλονται σε ανωτέρα βία. Σε περίπτωση έλλειψης άμεσης διαθεσιμότητας ορισμένων προϊόντων δεν καθίσταται δυνατή η πραγματοποίηση της συναλλαγής.